Branding

Rebranding Lando

Rebranding για τη σειρά ελαιολάδων «Lando» της Μποτζάκης ΑΕ.

Περισσότερα έργα μας

Valeur Crétoise

Σχεδίαση καινοτόμου συσκευασίας ελαιολάδου, πανί από ακατέργαστο βαμβάκι και εκτύπωση μεταξοτυπίας. Η συσκευασία έλαβε δύο χρυσά βραβεία.

COOC

Λογότυπος και σήμα του ετήσιου διαγωνισμού «Cretan Olive Oil Competition», χορηγία της Metrographics για τη βελτίωση της ποιότητας του παραγόμενου εξαιρετικού παρθένου Ελαιόλαδου.

Genesis

Branding, σχεδίαση εντύπων, φωτογράφιση για σπόρους τομάτας.

Life IGIC

Σήμα και λογότυπος για το έργο LIFE IGIC: Βελτίωση Πράσινων Υποδομών σε Αγροοικοσυστήματα: Επανασύνδεση φυσικών περιοχών μέσω αντιμετώπισης του κατακερματισμού οικοτόπων.